3 TOP účinné cviky na brucho: Zacvičte si ich aspoň 3-krát týždenne a splňte si sen o vyrysovanom brušku!

Ak túžite po peknom vyrysovanom brušku, okrem správnej stravy je dôležité vybrať si aj efektívny tréning. 

 

 

Nie je dôležitá dĺžka cvičenia, ale intenzita a dôkladné prevedenie jednotlivých cvikov.

Vyskúšajte tieto 3 TOP cviky, ktoré sú ideálne pre ženy.

...

Výsledky môžete dosiahnuť pomerne rýchlo.

 

 

Zacvičte si podľa portálu napadovy.blog ešte dnes a cvičte pravidelne aspoň 3-krát týždenne. 

Nezabúdajte na to, že ploché brucho sa neformuje len vo fitness centre, ale predovšetkým v kuchyni.

Preto je nevyhnutné kombinovať efektívny tréning s tou správnou výživou.

Pri cvičení brucha určite nevynechajte tieto cviky, ktoré zapájajú brušné svaly.

 

 

Môžu vám tiež pomôcť dosiahnuť rýchlejšie výsledky. 

Po každom cviku si urobte 10 sekundovú prestávku.

Začnite pomaly s 1 – 2 sériami a postupne počet sérií zvyšujte.

Každý cvik opakujte 16-krát na každú stranu.

Ruský twist

 

 

Tento cvik je špeciálne zameraný na brušné svaly. 

Sadnite si na zem s jemne roztiahnutými nohami.

Oboma rukami uchopte závažie (môžete použiť medicinbal alebo aj fľašky s vodou).

Pri vykonávaní tohto cviku dbajte na to, aby ste mali vystretý chrbát. 

Hornú časť trupu otáčajte doľava a doprava.

Pričom po otočke sa vždy na danej strane dotknite závažím zeme.

Vydržte asi 2 sekundy a zmeňte stranu.

Píla

 

 

Dajte sa do polohy dosky tak, aby ste sa zapreli o predlaktia a prsty na nohách.

Pomocou prstov na nohách a lakťov posuňte celé telo dopredu. 

Chrbát držte rovno a brušné svaly sú napnuté.

Zdvíhanie nôh

 

 

Ľahnite si na podložku, telo je v jednej línii.

Teraz zdvihnite jednu nohu kolmo na zem a druhú nohu držte tesne nad zemou. 

Nohy striedajte, pričom brušné svaly sú napnuté.

Naučte sa tieto tri cviky na brucho a zacvičte si ich pravidelne aspoň 3-krát do týždňa.

Uvidíte, že sú veľmi efektívne a budete milo prekvapení.

Veľa šťastia!

Foto: pixabay
Foto: pixabay