Dá sa to aj bez zničených kĺbov: Ženy, tieto 3 minúty pred spaním vám zmenia postavu!

Cvičenie je určené špeciálne pre ženy - môžete ho robiť aj vtedy, ak trpíte bolesťou kĺbov!

Fitness tréneri hovoria, že najdôležitejšou vecou pri dosahovaní cieľa je vytrvalosť.

 

 

Každodenná drina v posilňovni však pre väčšinu z nás nie je tou najatraktívnejšou aktivitou.

Tréner Tracy Anderson zostavil sériu cvičení určených špeciálne pre ženy, ktoré chcú mať krásne nohy, bez kŕčových žíl – sú ohromné v tom, že ich môžete robiť v posteli a pôsobia konkrétne na kritické miesta, na ktorých sa usádza tuk najčastejšie – dokonca sa vyskytujú aj u štíhlych ľudí.

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Navyše, tieto cviky nezaťažujú kĺby, takže ich môžu robiť aj ľudia, ktorí majú problémy s kĺbmi.

Miesto cvičenia: posteľ.

Trvanie tréningu: 3 minúty.

Čas: Pred spaním, alebo ráno po zobudení

Frekvencia: každý deň.

1. Formovanie prednej časti stehien

 

 

 

Ako na to?

Počiatočná pozícia:

Ležíme na chrbte, ruky nadol pozdĺž tela.

Zdvihnite nohy tak, aby ste vytvorili 90-stupňový uhol s vaším telom.

Neohýbajte kolená.

Vytiahnite prsty čo najvyššie.

Ohnite kolená jeden po druhom a potom vráťte nohy do počiatočnej polohy.

Držte kolená pri sebe a udržujte prednú časť stehien napnutú.

Opakovanie: 10 krát pre každú nohu.

Skontrolujte, či to robíte správne: pocit horúceho svalstva.

Dôležité:

V počiatočnej polohe by kolená mali byť čo najviac vyrovnané.

Formovanie zadnej časti stehien

 

 

 

Prvá fáza:

Ležíme na chrbte, roky uložené pozdĺž tela a nohy vystreté tak, aby tvorili pravý uhol s telom.

Rozdiel je v tom, že chodidlá sú rovnobežne s telom.

Jedno po druhom ohýbame nohy v kolenách tak, že pätami sa snažíme dostať čo najbližšie k zadku – jedno po druhom.

Chodidlá by mali byť stále vystreté.

Opakovanie: 10x pre každú nohu

Druhá fáza:

Ležíme na chrbte, nohy zdvihneme a trochu ohneme v kolenách.

Robíme výkyvy s oboma nohami s tým, že zdvíhame zadok a držíme hornú časť nôh napnutú.

Opakovanie: 20 krát.

Skontrolujte, či to robíte správne: pocit napätia v svaloch v zadnej časti stehien a pocit mierneho pálenia.

Formovanie vnútornej strany stehien

 

 

 

 

 

Ležíme na chrbte, držíme nohy zdvihnuté a prekrížené.

Obe nohy sú napnuté a tlačia jedna na druhú.

Ohnite kolená smerom k bokom a potom sa vrátime do počiatočnej polohy.Nohy sú počas cvičenia stále prekrížené.

Dôležité:

Vaše nohy by mali byť stále napnuté a navzájom by mali na seba tlačiť.

Opakujte: 10 krát s pravou nohou v hornej polohe a 10 krát s ľavou nohou v hornej polohe.

Skontrolujte, či to robíte správne: pocit tlaku na nohy.

To je všetko, okrem krásnych nôh vám toto cvičenie aj pomôže lepšie spať!