Vaše mäkké a ochabnuté paže sa zakrátko zmenia na nepoznanie: Stačí 15 minút denne cvičiť tieto cviky a nepotrebujete ani činky!

Ochabnutá vrstva kože na pažiach sa časom objaví takmer u každého, ale táto kritická oblasť tiež stráca svoju pevnosť v dôsledku väčšieho úbytku hmotnosti alebo kolísania hmotnosti.

 

 

Viditeľnú zmenu možno dosiahnuť len dlhou a vytrvalou prácou.

Hoci väčšina ľudí, keď začína s formovaním postavy, precvičuje najmä brušné svaly, zadok a stehná, netreba zabúdať ani na oblasť paží.

...

 

 

Akokoľvek to znie zvláštne, paže sú prinajmenšom rovnako citlivé na zmeny telesnej hmotnosti, ako aj na plynutie času, čo znamená, že ľahko ochabnú.

Preto máme pre vás špeciálne cvičenie z portálu retikul, ktoré sa pri pravidelnom cvičení postará o to, aby boli paže znovu pekne vyformované a pevné.

Toto cvičenie, ktoré trvá len 15-minút.

 

 

Môžete ho robiť každý jeden deň, ale môžete ho začleniť aj do svojej bežnej cvičebnej rutiny.

Nepotrebujete činky, napriek tomu toto cvičenie účinne bojuje proti vzniku ochabnutej pokožky a jej ďalšiemu ochabovaniu.

 

 

Žiaľ, postupom času sa mnohí ľudia stretávajú s fenoménom chvenia kože, kedy vrstva kože pri zdvihnutí rúk klesá.

S pribúdajúcim vekom sa produkcia kolagénu postupne znižuje, proces sa spomaľuje, takže pri nedostatku proteínu, ktorý dodáva koži pevnosť a pružnosť, kontúry nápadne ochabujú.

Pravdou je, že problém s ovisnutými pažami sa môže vyvinúť nielen v dôsledku starnutia, ale nechcené „netopierie krídla“ sa môžu objaviť aj vo veľmi mladom veku.

 

 

Väčšinou je to typické pre ženy, ktoré predtým neviedli príliš aktívny športový život.

Pri väčších výkyvoch hmotnosti  sa stane, že ochabnuté svaly len ťažko udržia prebytočnú vrstvu kože, čoho dôsledkom je ochabnutie práve týchto problémových partií.

 

 

Mnoho ľudí sa obracia so žiadosťou o pomoc na plastických chirurgov, no skôr, ako niekto spanikári, máme dobrú správu.

Pravidelným a presne cieleným cvičením je skutočne možné bojovať s ochabnutými, visiacimi pažami.

Je vhodné cvičiť tieto cviky aspoň trikrát týždenne, aby sa časom ruky viditeľne vyformovali a svaly spevňovali.

Príčinou ochabnutia je často nahromadená tuková vrstva, ktorú je možné z postihnutého miesta odstrániť len dynamickým cvičením, akým je napríklad kardio.

 

 

Okrem toho treba klásť väčší dôraz na stravu a dostatočný príjem tekutín a vitamínov.

Cvičenie nájdete v priloženom videu.

Veľa šťastia!

Video návod:

 

 

Foto: pexels
Foto: pixabay
Foto: pixabay
Foto: unsplash
Foto: pixabay
Foto: pexels
Foto: pexels