15-minútová výzva do plaviek: Dajte zbohom brušnému tuku a tešte sa z plochého bruška!

Ak máte pocit, že vaša postava už nie je to, čo bývala a chceli by ste sa zbaviť hlavne tuku v oblasti bruška, máme pre vás niekoľko účinných cvikov.

Táto 15-minútová výzva vás pripraví na letnú formu a ak vydržíte, môžete sa pri vode pochváliť pekným pevným bruškom.

Tieto cviky vám pomôžu spáliť prebytočný tuk a posilniť všetky brušné svaly. 

 

 

Najlepšie nápady na váš e-mail

Nechajte sa inšpirovať! Každý deň vám pošleme súhrn najlepších nápadov priamo na váš e-mail.

Nechajte sa namotivovať a vyskúšajte celý tréning podľa portálu napadovy.blog.

Tento cvičebný program je vhodný pre všetky fitness úrovne a najlepšie na tom je to, že ho môžete vykonávať z pohodlia domova.

Oblasť brucha je často problémovou partiou.

 

 

Tieto cviky sú špeciálne zamerané práve na to, aby ste dosiahli čo najlepšie výsledky.

Zbaviť sa brušného tuku a dopracovať sa k plochému brušku nie je vôbec jednoduché.

Preto tento program využíva len tie najefektívnejšie cvičebné techniky. 

Zdvih tela do písmena V (30 sekúnd)

Ľahnite si na zem a natiahnite ruky nad hlavu, pričom nohy sú natiahnuté a spojené. 

Potom zodvihnite nohy a pokúste sa ich dotknúť rukami, aby telo vytvorilo tvar písmena V.

Následne sa vráťte do východiskovej polohy bez toho, aby ste sa dotkli zeme. 

Dbajte na to, aby ste nohy držali čo najviac rovné. 

 

 

Šikmý sed – ľah (15 opakovaní na každú stranu)

Ľahnite si na chrbát s pokrčenými nohami.

Prekrížte ľavú nohu cez pravé koleno.

Natiahnite ľavú ruku do strany a pravou rukou si podoprite krk. 

Kríže sú pritlačené k podlahe.

Lopatky zdvihnite zo zeme o niekoľko centimetrov nahor.

Potom ohnite pravé rameno.

Lakeť ťahajte diagonálne smerom k ľavému kolenu. 

Opakujte niekoľkokrát na každú stranu.

Základný sed – ľah (20 opakovaní)

Ľahnite si chrbtom na podlahu a ohnite kolená.

Ruky držte za hlavou.

Hornú časť trupu pomaly zdvihnite do vzduchu.

Potom vráťte do východiskovej polohy. 

Brucho je napnuté, pravidelne dýchajte (nádych dolu, výdych hore).

 

Strihanie nohami (30 opakovaní)

Ľahnite si na podlahu, položte dlane nadol.

Striedavo zdvíhajte jednu a druhú nohu. 

Keď spustíte nohu, uistite sa, že sa nedotýka podlahy.

Strihajte nohami v tempe, napnite brušné svaly a pravidelne dýchajte. 

 

Ťahanie za pätou

Ľahnite si chrbtom na podlahu a ohnite kolená.

Potom zdvihnite hlavu.

Ruky vystrite pred seba a dotknite sa päty rovnou rukou. 

Hornú časť tela ťahajte striedavo do jednej a druhej strany, pričom ruku vždy priťahujte čo najbližšie k päte. 

 

 

Ak zvládnete aj náročnejší tréning, môžete si zvýšiť počet opakovaní a postupne pridať aj ďalšie cviky.

Ideálny cvik pre celé telo, aj brucho je doska (plank).

Ak ste začiatočník, opakujte z každého cviku 2 série a pokročilejší môžu opakovať 3 série. 

Veľa šťastia!

 

Foto: pixabay